Vår e-post tjeneste er for tiden utilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere.

Hilde 3.jpg

Vår fleetkonsulent Hilde

Hverdagen er utfordrende -
det er gøy!

"Jeg kan ikke ha en jobb som er A4"

- Teamet mitt innehar mye kompetanse, og vi bidrar alle til at hverandres hverdag blir god. Det er viktig at vi gjør hverandre gode, og at vi fokuserer på det som er bra. I tillegg må vi også jobbe med det vi kan bli bedre på.  Noen liker at alt skal være forutsigbart og likt, mens for meg ville det ha vært lite utviklende og kjedelig hvis alt  hadde vært A4 til en hver tid.  Biladministrasjon-Fleetsalg er noe jeg ønsker å være med og utvikle videre, og jeg gleder meg til tiden fremover,

                                                                                                                                Hilde.

Vi skal ha de mest fornøyde kundene!

Jobben som fleetkonsulent er variert og hektisk. Vi har ansvar for å følge opp vår egen kundeportefølje, som spenner fra store bedrifter med mange biler i sin bilpark, til småkunder. Stort sett foregår det meste av kommunikajsonen med kundene på mail, men de kan også ringe oss eller benytte selvbetjeningsløsningen vår Fleetweb.

Vi i fleet-teamet overtar kundene etter at vår salgsavdeling har vært i møter og inngått avtalen. Det vil si at vi har all kontakt med bilansvarlig hos våre egne kunder. Gjennom våre regelmessige kundemøter, går vi igjennom status på enkeltsaker eller bilparken generelt, og fanger opp eventuelle endringer i behov og ønsker som kunden måtte ha.  Av spesifikke arbeidsoppgaver en fleetkonsulent har kan jeg nevnte at vi foretar utsendelser av alle dokumenter, både til kunder og forhandlere og vi bestiller utsendelser av tilleggstjenester. Dette kan være tjenester som bombrikker, bensinkort, dekkhotell osv.

Min jobb er å påse at mine kunder er fornøyd under hele avtaleperioden. Vårt mål er at vi skal ha de mest fornøyde kundene - som skal ivaretas av det beste fleetteamet i Norge. Lavere mål enn det ønsker vi ikke. Det skal være trygt og enkelt å være kunde hos oss, og de skal få den beste servicen vi kan gi dem.

Hos oss er det gøy å jobbe

Jeg trives veldig godt på jobben og i denne avdelingen. Her kan vi være oss selv, og takhøyden er stor.  Vi er en sosial gjeng med fokus på å gjøre hverandre gode og kundene fornøyde. Sånt blir det godt arbeidsmiljø av. Selv liker jeg å være tidlig på jobb fordi jeg vet jeg er mest effektiv på morgen.  Da kan jeg være i min egen lille boble før jeg er sosial og deler erfaringer, kunnskap og spørsmål med de andre. Vi er en ålreit sosial gjeng så det passer bra og få litt «egentid» på morgen.

Variasjonen i arbeidsoppgavene gjør jobben min spennende og en gang i blant litt frustrerende. At ikke alt går på skinner til enhver tid er bra og det gjør hverdagen mer utfordrende og gøy å være en del av. En av grunnene til at det er så motiverende og fint å jobbe her, er at alle i avdelingen vil spille på lag og nå målene vi har satt.

Volkswagen Møller Bilfinans er en god og solid arbeidsgiver.  Vi har en flat struktur, hvor både kollegaer og sjefen er fantastiske. Og selv om vi er et knippe mennesker som er særs forskjellige, utfyller vi hverandre veldig godt.

Ønsker du å jobbe sammen med Hilde?

Se våre ledige stillinger - eller send oss en åpen søknad.

Kan vi hjelpe deg med noe?
Åpningstider mandag - fredag kl. 08:00 - 16:00

Lurer du på noe, send oss en e-post så hjelper vi deg så gjerne.

Send e-post

Ønsker du å snakke med oss, kan du ringe oss på telefon 24 03 33 01.

Ring oss