Vår e-post tjeneste er for tiden utilgjengelig. Vennligst prøv igjen senere.
Har du vært uheldig og skal melde inn skade på bilen?
Driftstans på bilen?
Som bruker av våre biler får du alltid veihjelp ved driftstans*. Bilene våre er utstyrt med MOBILITETSGARANTI, som gir deg hjelp på stedet av Viking. Alt du trenger å gjøre er å ringe vår døgnbemannede telefon 915 04 444.
* Gjelder ved gyldig mobilitetsgaranti, og hvor bilen har fått driftsstans på grunn av en teknisk feil, og du ikke kan komme deg til verksted for egen maskin. Selvforskyldt driftsstans dekkes ikke av mobilitetsgarantien.
Har du kollidert eller vært i en ulykke
Fyll ut skadeskjema og kontakt forsikringsselskapet ditt. De sørger for å håndtere bilen og reparere skader. Ikke vent med reparasjon, da unngår du at små skader blir store.

Glass-skade
Har du fått en steinsprutskade, kan dette repareres. Har ruten sprukket, må den skiftes. Kontakt forsikringsselskapet ditt, så veileder de deg videre. Alle våre forhandlere reparerer glasskader.

Feilfylling og pin-kode-trøbbel
Våre drivstoffkort krever at du taster inn km-stand på bilen ved hver tanking. Har du glemt koden på kortet, kan du kontakte oss for reåpning av kortet. Har du tastet feil kode mer enn tre ganger, må du vente i 24 timer før du prøver igjen.
Ved feilfylling: Ikke start bilen, og ring forsikringsselskapet ditt.

Punktering/nytt dekk
Er du uheldig å punkterer uten å ha reservedekk i bilen har du veihjelp inkludert, ring 915 04 444 og de hjelper deg til nærmeste forhandler. Medfører punkteringen at du trenger et nytt dekk hvenvender du deg til vår samarbeidspartner.
Har du andre spørsmål?
Våre åpningstider: Mandag - fredag kl. 08:00 - 16:00
Vurderer du å ta ut en ny bil, vil du prøvekjøre, eller få hjelp til å velge rett modell? Våre forhandlere hjelper deg gjerne.
Ønsker du å snakke med en kundekonsulent, kan du ringe oss på telefon 24 03 35 00.
Lurer du på noe, send en e-post til våre kundekonslenter, så hjelper vi deg så gjerne.
Error
There was a technical error, please try again.