Hva gjør du

Vårt ønske er å holde deg på veien

Din nøkkel til mobilitet

Har du vært uheldig og skal melde inn skade på bilen?

Alt du må gjøre er å ringe inn skaden til Gjensidiges kundesenter på telefon 915 03 100.

Driftstans på bilen?

Som bruker av våre biler får du alltid veihjelp ved driftstans*. Bilene våre er utstyrt med MOBILITETSGARANTI, som gir deg hjelp på stedet av Viking.  Alt du trenger å gjøre er å ringe vår døgnbemannede telefon 915 04 444.

 

* Gjelder ved gyldig mobilitetsgaranti, og hvor bilen har fått driftsstans på grunn av en teknisk feil, og du ikke kan komme deg til verksted for egen maskin. Selvforskyldt driftsstans dekkes ikke av mobilitetsgarantien.

 

Har du kollidert eller vært i en ulykke

Fyll ut skadeskjema og kontakt forsikringsselskapet ditt. De sørger for å håndtere bilen og reparere skader. Ikke vent med reparasjon, da unngår du at små skader blir store.

Glass-skade

Har du fått en steinsprutskade, kan dette repareres. Har ruten sprukket, må den skiftes. Kontakt forsikringsselskapet ditt, så veileder de deg videre. Alle våre forhandlere reparerer glasskader.

Feilfylling og pin-kode-trøbbel

Våre drivstoffkort krever at du taster inn km-stand på bilen ved hver tanking. Har du glemt koden på kortet, kan du kontakte oss for reåpning av kortet. Har du tastet feil kode mer enn tre ganger, må du vente i 24 timer før du prøver igjen.

 

Ved feilfylling: Ikke start bilen, og ring forsikringsselskapet ditt.

Punktering/nytt dekk

Er du uheldig å punkterer uten å ha reservedekk i bilen har du veihjelp inkludert, ring 915 04 444 og de hjelper deg til nærmeste forhandler. Medfører punkteringen at du trenger et nytt dekk hvenvender du deg til vår samarbeidspartner.

Min bilfinans

Logg inn på vår kundeportal, for å se detaljer og utføre endringer på din finansieringsavtale.

Kontrakt forhandler

Vurderer du å ta ut en ny bil, vil du prøvekjøre, eller få hjelp til å velge rett modell? Våre forhandlere hjelper deg gjerne.