Faktura

Jeg/regnskapsføreren min trenger en fakturakopi, hva gjør jeg?
Send inn skjema, hvor du oppgir fakturanummeret du vil ha en kopi av, og vi vil sende deg denne per e-post. 

Hvordan endrer jeg forfallsdato på avtalen min?
Du kan endre forfallet på avtalen din fra og med neste utfakturering. Send inn skjema hvor du oppgir ønsket forfallsdato.  

Jeg vil søke om en betalingsfri måned? (Gjelder kun for lånekunder)
Vi tilbyr dessverre ikke betalingsfrie måneder, eller muligheten til å hoppe over en måned. Derimot kan du søke om avdragsfrihet der du kun betale renter og termingebyr. Send inn skjema og vi vil ta en vurdering, og gi deg en tilbakemelding per e-post.

Kan jeg øke innbetalingen på lånet mitt, slik at fakturabeløpet blir høyere?
Ja, send inn skjema og oppgi hvor mye du ønsker å betale fast i måneden så endrer vi betalingsplanen.  

Kan jeg betale inn ekstra på lånet?
Du kan når du vil betale ekstra på lånet. Gå inn i nettbanken, benytt et tidligere kid-nummer som du finner på en tidligere faktura. Om vi ikke hører fra deg vil vi automatisk endre slik at du får lavere månedsbeløp. Ønsker du derimot kortere nedbetalingstid, send inn skjema og oppgi kontraktsnummer/reg.nr.

Jeg er usikker på om jeg har betalt en faktura, hvordan sjekker jeg det?
Send inn skjema og oppgi kontraktsnummer/reg.nr, så vil vi sende en oversikt over dine seneste innbetalinger.